Life is complicated

Alla inlägg under april 2011

Av Therese - 22 april 2011 08:45

Hej hej bloggen nu var det länge sen men Glad Påsk i dag ska jag upp till stugan så blir inge bloggning tills på mådag söndag nångång men aja syns

pussokram

Av Therese - 12 april 2011 07:42

godmorgon bloggen i dag blir jag nog hemma också...

hatar vår i bland i alla fall förskylingarna som går. Men aja är typ as trött och ska äta lite frukost ses sen pussokram

 

Av Therese - 11 april 2011 21:03

Godnatt bloggen ska hoppa in i duschen (stavning) kanske går på skolan i morrn det bror på hur mycket näsan ska strula... men aja ses i morrn

pussokram ;)

 

Av Therese - 11 april 2011 18:47

Hej boggen äter en as nyttigsak (not) fligor och glass mums ni måste pröva ;)

 

Av Therese - 11 april 2011 17:09

hej bloggen har lagat mat och städat men när man ska laga mat vad lyckas man med dådå skära sig i figret(aj) det svider men man får leva med det... har sminkat mig med två nyaser och lockat håret bara för att prova här har du hur det ser ut ;)

pussokram :) <3

 

Av Therese - 11 april 2011 09:19

jag ska dop framöver vilken kläning kommentera snälla vet inte vilken.... :(

 

Av Therese - 11 april 2011 09:13

Hej bloggen i dag är jag sjuk typ förskyld...

gjorde pedikyr i går kommer bild. Har stor städat rummet också så kanske får en bild på rummet men bara kanske ;) men men vad mer kan jag skriva ja sitter och tråkar och snyter inte roligt att va sjuk :( min lilla syrra sitter med lego över hela mitt nystädade golv ;P  ses sen

Pussokram

 

TjA

Av Therese - 10 april 2011 21:40

Hej bloggen nu är jag hemma hos mamma... Min dag har varit bra jag pimplade lite i dag också men den här gången fick vi fisk :) sitter på facebook och kollar och på picnik och gör om bilder här kommer en bild som jag har gjort om lite... Tittar på big brother har bara missat ett avsnitt under hela säsogen as bra program men aja hoppas patrick åker rodda ska va kvar om jag fick välja en tjej och en kille som ska vinna så ska det vara Gurkan och sara ;)   men syns i morrn om jag hinner pussokram ;P

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards