Life is complicated

Alla inlägg under februari 2012

Av Therese - 29 februari 2012 20:41

Hej bloggen i dag har jag varit på skolan och på apoteket och köpt embla plåster.

Jag ska ta en spruta i morrn är sjukt nervös hatar sprutor :(

Men undrar om jag ska göra en ny header... Jag blir alltid utråkad efter ett tag :)

PussoKram <3<3<3<3

Bjuder väl på en bild då :P

 

Av Therese - 28 februari 2012 18:07

hej bloggen jag har nog varit lite dålig på skriva i några dagar men jag har inte gjort så mycket.

Men i dag har jag haft elevensval på skolan, hade NO... Vi har nationella snart :)

men jag har möblerat om i rummet och städat! det är bra för att vara jag och så har min mascara jag beställt kommit Vervme Fat Lash Mascara:) kommer en bild :) den är jätte bra skulle verkligen rekomendera den man får jätte långa ögonfransar och den är svart så klart :) PussoKram <3<3<3<3

 

Av Therese - 25 februari 2012 20:16

hej bloggen sitter och pratar på skype med några pers vi har så fint samtal det är om tjejer och skämt och wow så klart är det killar jag pratar med :) PussoKram <3<3<3<3<3

 

Av Therese - 21 februari 2012 18:33

hej bloggen sorry för dåliga uppdateringen har varit lite dryg på sistone :)
men ska snart i väg på dansen och ni som inte vet så dansar jag Jazz Commercial och Street älskar det :)

Och jag äter chokladmuffin:) gillar inte semlor...

men ska snart med bussen PussoKram<3<3<3<3<3

 

Av Therese - 15 februari 2012 17:18

Hej bloggen

I dag har jag varit på skolan vi hade en lång lång dag vi går till fyra både idag och i morrn.

I morrn har jag en håltimme på typ ca 2 timmar så då går jag hem en sväng och gör något annat:)

-men jag ska åka i väg nu ses PussoKram<3<3<3<3<3<3<3

Ps så hära ser tröjorna ut men bilden är sned bara så att ni vet:)

 

Av Therese - 14 februari 2012 18:40

Hej bloggen i dag har jag varit på skolan, vi gjorde inte så jätte mycket och jag ska nog försöka mig på att skriva lite längre inlägg. 

Har inte gjort så mycket på skolan i dag vi har haft Matte, Svenska, No, Språk och So. Och så har jag varit på stan med annie och köpt lite alla <3 dag presenter till familjen.

Och fick en jätte god middag Fläskfilé och potatis och bea och en tårta till efterrätt och jordgubbsvin så klart alkoholfri:)

ha en bra alla <3 dag  PussoKram<3<3<3<3<3<3

 

Av Therese - 13 februari 2012 17:06

hej bloggen i dag har jag varit hemma från skolan och haft lite tråkigt:(

tur att det finns datorer:) vi ses senare PussoKram<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Av Therese - 11 februari 2012 17:08

hej hej bloggen nu har jag äntligen nätverk det la av i tisdags så nu kan jag blogga igen:)

Idag har jag inte gjrt så mycket men jag har städat rummet och vilat:) vi ses PussoKram<3<3<3<3<3

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards