Life is complicated

Alla inlägg under augusti 2012

Av Therese - 22 augusti 2012 22:03

Hej bloggen

hehe har inte varit dålig på att upptadera.... :P

den här gången skyller vi på att jag har haft fullt upp med att försöka vända på dygnet

jag suger på att  vända dygn vill vara uppe länge men får sota för det för mitt huvud vill inte upp i från kudden på morgonen menme.

I morrn ska jag ner till stockholm med pappa med mera för att gå på begravning :(

så ska vara klar 09.30 och har inte ens packat hehe... ;)

men vi får se hur det går kan nog ta några bilder men vi ses

PussoKram<3<3<3

(bilden är ifrån Stcc)

 

Av Therese - 15 augusti 2012 19:03

Hej bloggen

nu har jag varit så här duktig igen att skriva i bloggen...

Har snart jobbat klart sommarjobbet har bara 4 pass kvar!!

Och snart börjar skolan, det kommer att kännas annorlunda att vara minst igen :P

Idag har jag varit på stan med tina och mest bara gått runt och kolla på saker

Prövade en sminkning den är på bilden nedanför och har varit på stcc ett race för bilar!!!

PussoKram<3<3<3

 

Av Therese - 1 augusti 2012 22:13

Hej bloggen

Idag har jag jobbat och väntat på att mamma ska komma hem ifrån sundsvall

och hon har köpt lite saker till mig så kommer bild här

En turkos filt och kudde  <3

aja vi ses i morrn ska jobba då också

PussoKram <3<3<3

 

Av Therese - 1 augusti 2012 08:38

Godmorgon alla morronpigga

Idag ska jag jobba och har varit med en kompis som sov över och somnade inte först typ 2 halv 3

så är ganska trött men måste stå ut att jobba :P

Just nu sitter vi i soffan och gäspar och ska äta frukost :)

Så vi ses när jag kommer hem eller i morron PussoKram <3<3<3

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards