Life is complicated

Alla inlägg under september 2012

Av Therese - 30 september 2012 19:36

Hejhej

Nu har jag bytt färg tema och header tycker det blev bra !

Idag har jag varit på stan och shoppat hem ett par jeans och mer.

Men nu ska jag hoppa in i duschen så vi ses <3

 

Av Therese - 29 september 2012 12:47

Hejhej

Jag har varit lite dålig på skriva nu men nu skriver jag.

Har shoppat lite saker som ni kan se på bilderna :)
Nu i veckan har det inte hänt så mycket men fyller år om en vecka och det betyder ÖVNINGSKÖRA!! :)

Längtar och nu ska jag åka till lillänge så vi ses <3


Två färgat Överkast (rusta)

 

Tröja stickad (cubus)

 

Skor (skopunkten)

 

Av Therese - 24 september 2012 19:36

Hej hej

Idag har det varit skola och vi fick göra handmassage på varandra och sen efter skolan blev det stan föratt leta praoplats så det blev Scorett.

Just nu ska jag boka platser till boda boo det ska bli kul men jag som är så rädd av mig kommer väl mest blunda och skrika: Gå härifrån !  :D

Men det är juh roligt så

Men aja ska se om någon vill prata med mig på skype så vi ses <3

 

Av Therese - 23 september 2012 09:58

Hejhej

Igår var jag i Bydalen på rally och var barnvakt till syskonen :D

Idag blir de nog en slappdag är så trött har vaknat runt 5-6 nu varje morron...

Är så sur på Nelly.com nu för min usa tröja som kom i fredags var MISSFÄRGAD!

Och det dom gjorde åt det var att jag får 60kr rabbat när jag handlar hos dom nästa gång...

Tycker att de kan ändra priset på räkningen ist!

Menmen Man ska inte vara bitter nu för missfärgningen är inte så stor det är bara en liten fläck

Vi ses <3

 

Av Therese - 21 september 2012 13:54

Nu har nelly paketet kommit och ni ska få se vad som var i det!:)

Idag har jag vart på skolan och haft matte och engelska så slutade 11:20 så skönt!!

Igår var jag på stan och på lindex i förr går så ni ska ni ska få se det också

vi ses <3

 

Usa tröja Nelly

 

Skinjacka Nelly

 

Skjorta HM

 

DRDEMIN Rut m fl

 

Tröja Lindex

Av Therese - 19 september 2012 16:15

I dag har jag varit hemma ifrån skolan för förskylningen krånglar med mig men i morrn blir det skola :)

Och jag har varit på ett läkarbesök på stan så passade på att köpa nya läppstift, riktigt bra färger ett knallrött och ett nude (ljus,hudfärgad) riktigt nöjd blir nog fler av de fast i andra färger så klart.
Det positiva nu är att min röst är nästan tillbaka :D

Och har fått ett litet jobb nu, jag ska dela ut tidningar för min bonuspappas mamma

jag tjänar ju iaf mer en vad jag gjorde på mitt andra jobb, jobba aldrig där man får så lågt betalt så det är inte sant! jag fick typ runt 50-60kr per helg och det är ingenting

och på jobbet jag ska ta nu så får jag 100kr i timmen!

men vi ses <3

 

Av Therese - 18 september 2012 18:14

Vart fan har mitt nellypaket tagit vägen har väntat i två veckor nu... !

Jaja men i dag har jag varit på studiebesök på lundstams och det var tråkigare än tråkigast sen åkte jag hem för halsen krånglade så mycket :(

Och nu fick jag reda på att jag kanske ska åka till usa nästa sommar till seattle till släktingarna där men det är ju svindyrt så vi får se hur det blir men man kan ju alltid hoppas :)

Vi ses <3

 

Av Therese - 17 september 2012 20:07

Rubriken säger allt.

Har typ tappat rösten helt och hållet så bir nog en liten stunds skola i morrn beror på hur jag mår.

Idag har jag varit på studiebesök på YogaShala vi fick en smoothi som hon som jobbar där gjort

den är hälsosam men den var inte min smak, gillade den INTE!

Och det har typ regnat hela dan iaf när jag varit ner på stan

Det såg ut som jag hade duschat när ja kom hem...

Vi ses <3

 
  

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards