Life is complicated

Alla inlägg under juli 2012

Av Therese - 30 juli 2012 18:44

Hej bloggen

Idag ska jag åka till pappas lägenhet och sova där :)

Måste bara berätta om en mascara jag precis köpt

den heter HyperStretch mascara det är något fransserum i den så ögonfransarna växer och man får as långa ögonfransar av den och när man tvättar bort den så använder man bara vatten och man blir inte svart runt ögonen som en tvättbjörn.

Kommer fortsätta att använda den för ett tag tills det kommer nya och flera köp den på oriflame

bild kommer här nere vi ses PussoKram <3<3<3

 

Av Therese - 29 juli 2012 09:13

God morron bloggen

Idag ska jag jobba igen börjar bli lite less för man får så ont i ryggen och man är så trött...

Jag har inte bloggat så mycket för nätverket har varit nedstängt här hemma :P

Men måste göra mig i ordning för jobb så ses

PussoKram<3<3<3

 

Av Therese - 22 juli 2012 22:29

Hej bloggen

Nu är jag äntligen hemma i från semestern så nu kommer det lite bilder

Vi va i orsa på tomteland (för småttingarnas skull) och orsa björnpark mm

       

Älskar leoparden var en av de få som lyckades fota på nära håll <3<3<3                  

Det var lite av min semester PussoKram <3<3<3

Av Therese - 15 juli 2012 17:49

Hej bloggen

Det bara regnar och regnar här...

Idag har jag för det mesta kollat på film och ska åka till pappa nu

Ska på klädprovning i morrn för sommarjobbet och då blir det närmare om jag är hos pappa:P

Ses PussoKram <3<3<3

 

Av Therese - 12 juli 2012 10:33

Hej bloggen

I dag vet jag inte vad jag ska göra och är lite förvirrad över min känslor.

Om en vecka och några dagar börjar jag sommarjobba längtar lite grann

ska jag gå och möta en kompis så ska vi fota lite vi får se om det kommer några bilder.

vi ses snart PussoKram<3<3<3

 

Av Therese - 9 juli 2012 21:12

Hej bloggen

I dag har jag varit på badet med bästa Annie :) <3

Vet inte vad jag ska göra i morrn kolla om någon eller några kanske vill hitta på något.

nu ska ta oc häta något och gå och titta på tv:P

PussoKram<3<3

 

Av Therese - 7 juli 2012 12:47

Hej bloggen

Idag skulle jag på storsjöcuppen men då förstör vädret för en... det regnar

så vad ska man hitta på dårå?

man kanske ska fixa i ordning rummet lite kanske...

Menmen vi ses PussoKram <3<3<3

 

Av Therese - 7 juli 2012 00:18

Hej bloggen

idag är äntligen frisk och va ner och tittade lite på storsjöcuppen

såg ett slagsmål med mera...

Ska dit i morrn också med kompisarna <3

också måste man ta och bli lite brunare eftersom det är så varmt :)

vi ses i morrn kanske tar med mig kameran så det kanske dyker upp bilder:P PussoKram<3<3<3<3

Bilden är på mig och min bonuspappa vi åker fort :P

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards