Life is complicated

Alla inlägg under maj 2012

Av Therese - 25 maj 2012 15:19

Hej bloggen förlåt för att jag inte varit så social på länge internet har krånglat men nu skriver jag iaf:)

I kväll är det genrep för dansen och i morrn är det en dagsshow och efter det ska jag på motormässan:)

Och på söndag är det två shower så det är en ganska fullt upp i helgen<3

Vi ses PussoKram<3<3<3<3

Ps bilden är tagen under crusingen och en bil burna..

 

Av Therese - 15 maj 2012 21:18

Hej bloggen klev precis ut ifrån duschen :P

Har haft sista danstränningen för terminen (sorgligt)

Men ni får inte glömma att gå på showen!!

Pris: Vuxen: 150 kr

Barn/ungdom: 70 kr

Köp på ticnet eller cityshop

PussoKram <3<3<3

 

Av Therese - 13 maj 2012 20:18

Hej bloggen asså ska jag eller ska jag inte videoblogga har beslutsångest!

Vill men vill endå inte...

Ni får bestämma jag lägger ut en fråga så ni får svara då för behöver hjälp :)

 

Av Therese - 11 maj 2012 18:07

Hej bloggen i dag har jag varit på skolan och är typ påväg att bli förskyld...

Är så trött men ska va uppe för ska kolla på Vampire diaries :) Älskar det programet<3

Ses PussoKram<3<3<3<3

 

Av Therese - 10 maj 2012 17:43

Hej bloggen i dag har jag varit på skolan vi skulle ha slutat fyra i dag men fick sluta halv ist... :P

Fundrerar på att börja videoblogga men e lite osäker på det :)

Men ska ta och fundera på vadjag ska göra i kväll PussoKram <3<3<3<3

 

Vill ha riktig sommar nu! :) <3

Av Therese - 8 maj 2012 21:25

Hej bloggen i dag har jag varit på skolan och haft en kort dag och senare åkte jag och annie hem till mig och bakade kladdkaka och senare åkte vi till dollarstore för att få tag i en pincett (elr hur det nu stavas) :P

Den var slutsåld på dollar så då gick vi till ÖoB och där fanns det :) senare gick vi till min pappa och kolla lite på småstadsliv 4 haha älskar dom filmerna :)

Och så ska jag få dubbelsäng tror det är en ikea malm så sitter och klurar ut hur jag ska fixa rummet då...

Annie´s kommentar var : Men då kommer jag och sover över om 4 veckor :P

Det tar 4 veckor inna jag får den:D  drygt...

Men godnatt och PussoKram <3<3<3

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards