Life is complicated

Alla inlägg under oktober 2012

Av Therese - 28 oktober 2012 20:47

Hejhej

Idag har jag slappat som fan men va ut på nån affär en sväng också och i morrn blir det boda boo!!!

längtar :D

vad mer har jag gjort idag.... ne det är nog slappat bara.

i morrn ska jag nog ge mig själv en manikyr för det tycker jag att jag förtjänar :)

vi ses <3

 

Av Therese - 23 oktober 2012 16:21

Hejhej

Idag har ja träffat en massa omvårdare och sett hur deras program var eftersom vi slås ihop med dom och jag sjäv går hantverk styling kroppsvård och det kommer nog inte bli så jätte kul men vi får väl se hur det blir.

Min klänning jag beställde från nelly kom i dag ni kan få se en bild om jag lyckas ta en :)

men det finns nog inge mer att berätta om dagen så vi ses <3

        

Av Therese - 21 oktober 2012 11:57

Hejhej

här hemma är det vitt ute men det ser ut som det är påväg att smälta.

Har beställt en klänning från nelly nu ska ha den på jul hde jag tänkt

de har en riktigt bra rea nu men man måste ha vip kod så gilla på facebook så får ni den.

Undrar vad an ska hitta på idag och nu är det 6dagar kvar till jag ska på boda boo och den 31 så klart så det blir två gånger i år!! :)

ses <3

 
  

Av Therese - 19 oktober 2012 18:57

Hej det var länge sen

Idag har jag varit på stan och shoppat lite med annie och längtar
åh längtar till boda boo ska bli så j***a kul men man vet ju aldrig vad det blir för skräck karaktärer!
Fick just en super glad nyhet men kan ej berätta här så det förblir en hemlis ;)

vi ses

  sover bland molnen tänk om man kunde sova där :)

Av Therese - 13 oktober 2012 19:23

Hehej

Idag har jag haft en slödag har varit på rusta en sväng och nu sitter jag på skype och pratar med några kompisar som är väldigt sociala (not) men ska föröka få dom och prata annat en spel men det blir nog ganska lätt

jag har nog inge mer att skriva så <3

 

Av Therese - 8 oktober 2012 17:59

I dag har det varit skola och hela dan gick åt till manikyr kan säga att lackningen gick inge bra för nån av oss vi prövade med mörka lacker nu för första gången på varandra.

Men övning ger färdighet så nu har jag beställt hem ett manikyr set i från skolan så jag kan göra hemma på folk :)

Nu måste jag nog läsa klart en bok i svenskan som ska va klar på onsdag vi ses :)

 

Av Therese - 4 oktober 2012 19:37

Hejhej

Idag har jag haft långtråkig men i morrn blir det skola till 11:20

efter skolan ska jag ta med mig min lillsyrra som är 3 år till barnens hus för hon ska träffa barbie (jippi för mig not)

men gör det för henne <3

just nu har jag precis klivit ur duschen och ska ta något att äta så vi ses <3

 

Av Therese - 1 oktober 2012 21:22

Hejhej

Nu har jag handlat igen man kan ju inte låta bli nr man hittar något men det blev ett par jeans och en kavaj!

Idag har vi haft manikyr på skolan och i morrn blir det massage på ryggen <3

aja blev ett kort inlägg i dag så vi ses <3


manikyren jag fick av ylva

    

Kavaj (HM)

 

Jeans (cubus)

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards