Life is complicated

Alla inlägg under november 2012

Av Therese - 30 november 2012 11:49

Hejhej

Nu är inte jag glad för den som ska pierca mig är sjuk så det blir nån gång nästa vecka!

och jag som inte ens var nervös för det för det brukar jag bli av nålar iaf.

Snart måste jag gå, ska på lektion svenska jippi men slutar snart iaf så det gör inget

men i veckan har jag väll inte gjort så mycket men nu i helgen blir det två dop och det är 1:a advent :) 

Och det betyder snart jul

men nu måste jag dra vi ses <3

 

Av Therese - 19 november 2012 16:46

Hej hej

Nu är det bokat ska skaffa en piercing i näsan ! Den 30:e den här månaden blir det

Idag har jag repeterat inför öppethus dagen nu på ons så 9:orna kan komma och kolla på programmen

och få manikyr och pause massage så repeterat manikyren idag och i morrn tar jag pause massagen.

Såg Breaking Dawn part 2 i fredags fan den bästa av alla twillight filmer men ska inte förstöra

för er som inte sett den än men den var sjukt bra iaf <3

Vi ses <3


Fan en av de roligaste scenerna i filmen <3

 

Av Therese - 10 november 2012 19:12

Hejhej

idag har jag städat rummet för det kommer folk och ska kolla på lägenheten jippi...

och jag älskar denna låt She wolf David guetta ft Sia <3

Lite konstig musikvideo men den är bra iaf

vi ses <3

Av Therese - 8 november 2012 21:08

hejhej

Idag har det varit en lång lång dag

Det var rea på bik bok 50% på alla varor i butiken!

köpte lite grejer kommer på bilder här nedan

Just nu håller jag på att kolla på eclipse och nån gång nu i veckan blir det bio och se den sista filmen <3

Vi ses <3


Nagellack och Base coat (depend)

 


Linne (bikbok)


Stickadtröja (bikbok)

   

Av Therese - 6 november 2012 21:58

Hej hej

I dag har jag varit hemma i från skolan och har haft världens bråk med en kompis eller nu förredetta kompis.

Och nu får jag äntligen pierca mig så i början på december så ska jag nog pierca näsan i näsvingen det är riktigt fint att ha en liten pärla där <3 så jag längtar men är riktigt rädd för självaste nålen och smärtan men det ska nog gå bra

men jag tänker blunda hela tiden och jag ska ta med kanyl för det är skonsammare mot brosket och slemhinnorna i näsan och det är lite mindre risk för infektion och smärta :)

så vi ses <3


Det är ingen riktig det är bara en pärla men det kommer nog bli snyggt <3

 


Av Therese - 5 november 2012 18:17

Hejhej

Fick veta i dag att nästa höst så flyttar kanske mitt program (hälsa&kroppsvård&styling) och omvårds programmet till wargentin i nya fräscha lokaler det blir väl kul men jag hatar stora skolor och det är typ världens minsta matsal ju så hur ska detta gå.

I dag har vi tränat på omvänd fransk manikyr och med det menas det att man har ljust som bas och någon mörk lack på tipparna det var ganska svårt men det gick!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar runt lite.

vi ses <3

 

Av Therese - 3 november 2012 14:23

Hej hej

Idag har jag mest tagit det lugnt men ska på boda ikväll igen det är så kul men det är läskigt.

Nu sitter jag och pratar med tina på skype och vi pratar väl om det mesta hihi.

Min vecka har väl varit bra för det är så skönt med lov men på måndag blir det tillbaka till skolan för att öva manikyr och massage till öppethusdagen nu i november.

vi ses <3

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards