Life is complicated

Alla inlägg under oktober 2013

Av Therese - 27 oktober 2013 19:11

Hej
Idag har det varit en riktig slö dag har nyss duschat och gjort hårinpackning så nu är mitt hår mjukt och små färgat så just nu sitter jag och myser i soffan och tittar på legend of the seeker så länge sen jag kolla på de !
Ne nu ska jag fortsätta titta vidare så
Vi ses <3

Av Therese - 26 oktober 2013 15:06

Hej
Idag har jag bakat lite och sovit framför allt.
Igår blev de stan en sväng med tina och sen va jag med pappa resten av dagen så de här köpte jag i går och läppsylen jag köpte är nog den bästa jag någonsin haft den heter Tin o 'Tint från lindex och den återfuktar och ger en svag färgton på läpparna. Men nu ska jag fixa rummet lite så
Vi ses <3

Av Therese - 24 oktober 2013 21:17

Hej lite bilder från gårdagens halloween fest med klassen va grymt roligt!!
Idag har varit en kort dag men ändå så dryg har huvudvärken från helvetet har haft ont i huvudet i en vecka nu. Aja nu ska jag lägga mig och titta på glee så
Vi ses <3

Av Therese - 18 oktober 2013 19:43

Hej
Idag har de snöat!!!
Så min dag bestod av skola en timme och sen bar de hem där jag jade lite kul med smink så de blev en halloween make up :)
Nä nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på idol så
Vi ses <3

Av Therese - 12 oktober 2013 13:22

Hej
Glömde blogga i går så ja det blev skola i en timme sen drog jag på sportringen och köpte en jacka fick stå i kö i en timme men det var de värt.
Sen kom felix och vi kolla på the sinister och jag som hatar skräckfilmer men den va väl ganska bra läskig men bra. Sen drog vi på affärn och handla och sen hem igen där vi prata om allt från bilar till spel haha :)
Men nu ska jag ut och fota lite så skriver sen vi ses <3

Av Therese - 11 oktober 2013 13:30

Nytt för i dag <3

Av Therese - 9 oktober 2013 21:44

Hej
Dagen har sett ut så här: vaknade upp och gjorde mig i ordning sen vidare till skolan där jag hade manikyr kund och det gick as bra sen hade vi hårsstyling och jag och saga gjorde den som är på bilden så jävla nöjd :)
Sen blev de stab en sväng kom där ifrån med en ny tröja, kofta och vantar
Men mer har väl inte hänt så nu ska jag och syster krypa ner och kolla på film så
Godnatt <3

Av Therese - 8 oktober 2013 20:59

Hej
Idag har de varit en bra dag
Började med att jag vaknade upp positiv och sen blev de skolan och en ny jacka och sen följde tina me hem och det blir en sleep over. Fixade hennes naglar också blev grymt nöjd nä nu blir de mys
Vi ses <3

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards