Life is complicated

Alla inlägg under juni 2013

Av Therese - 26 juni 2013 18:43

Hej

Idag har jag jobbat och shoppat och gick väl bra på jobbet

förutom att jag skar mig ganska djupt på en kniv och ja aj...

men annars har dagen vart bra.

mer behöver jag nog inte skriva i dag så

vi ses <3


Tröja (gina tricot)

 

Linne (Hm)

 

Skor (Hm)

 

Tröja (Kappahal)

 

Av Therese - 21 juni 2013 13:45

Idag

är det ganska varmt ute fast de småblåser lite men endå en perfekt dag

allt känns positivt i dag det är så sällan man kan vara på så bra humör

men nu ska jag ut så

Ha en bra MidSommar <3

 

Av Therese - 20 juni 2013 22:42

Hej

idag har jag jobbat och sedan handlat med mamma tills i morrn
och aa mer har jag nog inte gjort

köpt nytt halsband ett kors

sjukt snyggt och så har jag köpt typ gammaldags socker dricka den va helt okej

men ja nu tror jag att jag ska dra i gång nån film så

Vi ses <3

 

Av Therese - 16 juni 2013 21:49

Idag blev det en slapp dag

det jag har gjort är väl att möblera om rummet och varit på lite affärer

Och BRUTIT min lill tå igen typ 5:e gången :(

och kan det inte bli fin väder eller vart är sommarn?

men nu ska jag titta lite på film så

Vi ses <3

 

Av Therese - 9 juni 2013 15:00

Idag blev det stan med syrran

och jag passade på att köpa med mig lite hem
såklart !

så just nu sitter jag på sängen och tittar runt lite på datan så blir väl en lugn dag i dag.

Se Ya <3

   

Av Therese - 8 juni 2013 17:36

hej

idag har jag jobbat och snart ska jag iväg på jobb middag och det ska blo lite spännadne eftersom jag aldrig varit på en sån.

och i dag fyller min syster Emilia är så Grattis  !! <3

det fick bli ett kort inlägg i dag så nu sticker jag

vi ses <3

 
  

Av Therese - 5 juni 2013 17:31

Hej

Idag blev det ner på stan en sväng med Erik

och vi har tittar på alla studenter som åker runt haha man hörde inte ens när man pratade själv.


Så Grattis till alla som tar studenten! <3

hoppas ni får det kul i arbetslivet haha

men nu ska jag fixa lite saker så

vi ses <3

 

Presentation


Hej jag är en 17 årig tjej som bor i lilla staden östersund! Gilla gärna min blogg via facebook och följ gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha mer av i bloggen?
 Bilder!
 Inlägg!
 Mer skrivande!
 Videoklipp!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards